Hvordan opsiger jeg mit abonnement?

Øv! Vi er kede af, at du overvejer at opsige dit abonnement

Vi vil nødig undvære dig, så derfor hører vi gerne fra dig, hvis du oplever problemer eller skal flytte til en ny adresse, hvor du blot kan tage forbindelsen med.

Ønsker du at opsige dit abonnement, opfordrer vi at du ringer til os på 61 10 50 80.

Alternativt kan du altid sende os en besked. Læs mere her.

Du kan opsige dit abonnement med 30 dages varsel

Du kan opsige dit abonnement, når din bindingsperiode er udløbet. Din bindingsperiode starter den dato, dit internet er klar til brug.

Hvis du er ny kunde, kan du læse om din fortrydelsesret her.

Skal jeg returnere mit udstyr, når jeg opsiger?

Ja, du skal sende dit udstyr retur. Læs mere om returneringen lige her.

Se også

Har du brug for hjælp? Spørg vores chatbot Hibot. Har du brug for hjælp? Spørg vores chatbot Hibot.

Brug for hjælp?
Spørg HiBot
Spørg vores
chat-assistent,

eller chat med
en medarbejder