Hvordan returnerer jeg mit udstyr?

Når du opsiger dit abonnement, skal du returnere dit udstyr for egen regning.

Du skal sende udstyret med omdeling, dvs. med levering til døren – ikke pakkeshop.

Sådan sender du udstyret retur

  • Du kan se hvilket udstyr du skal returnere i mailen “Husk at sende dit udstyr til os”

  • Saml udstyret du skal returnere:

    • Router

    • Evt. mediekonverter

    • Strømforsyning

    • Diverse kabler, adapter mm.

  • Pak udstyret i en kasse eller pose med f.eks. avispapir eller bobleplast

  • Vælg post-leverandør

  • Send med omdeling til:

    Hiper A/S
    C/o: MatKon
    Måløv Byvej 229,
    2760 Måløv

  • Gem gerne kvitteringen med Track&Trace

  • Du får en mail, når vi har modtaget udstyret

Ofte stillede spørgsmål om returnering af udstyr

Hvad betyder “omdeling”?

Omdeling betyder, at pakken bliver sendt til døren – ikke en pakkeshop.

Skal jeg selv betale for at sende udstyret?

Ja, du skal jf. vores aftalevilkår selv betale for forsendelsen.

Kan jeg aflevere udstyret personligt på adressen?

Nej, det kan du desværre ikke. Du skal sende det med omdeling til adressen.

Jeg køber et returlabel online og skal udfylde jeres mail og telefonnummer

Så kan du bruge kundeservice@hiper.dk og 88772000.

Jeg skal returnere en mediekonverter – hvad er det?

En mediekonverter er en fiberboks, der sidder i din fiber-installation.

Grafik af mediekonverter og strømforsyning.

Se også

Har du brug for hjælp? Spørg vores chatbot Hibot. Har du brug for hjælp? Spørg vores chatbot Hibot.

Brug for hjælp?
Spørg HiBot
Spørg vores
chat-assistent,

eller chat med
en medarbejder