Overdrag dit internet til en anden person

  • Kontakt os gerne hurtigst muligt, når du skal overdrage dit abonnement til en anden person – det kan nemlig tage lidt tid.

  • Grundet GDPR-hensyn kan vi ikke ændre navnet på abonnementet. I stedet skal vi oprette et nyt produkt i overtagerens navn. Så er vi nemlig sikre på, at al personlig information på abonnementet er korrekt.

Sådan overdrager du dit internet til en anden person:

  1. Du (person 1) skal sende en mail til os på kundeservice@hiper.dk.

    • I mailen skal du skrive:
      “Jeg ønsker at overdrage mit abonnement på (din adresse) til (navnet på overtageren) d. (dd/mm-åå).”

    • Sæt personen (person 2), der skal overtage abonnementet, på cc i mailen

  2. Person 2 skal besvare mailen med navn, email og telefonnummer. Så har vi nemlig accept på, at vi må oprette et nyt abonnement til person 2.

  3. Når person 2 har givet sin accept, opretter vi et nyt abonnement til person 2 på den samme adresse.

  4. Person 1 får en opsigelsesmail, hvor der står, at abonnementet er opsagt.

    Ofte kan person 2 beholde routeren – hvis du (person 1) får en mail, hvor der står, at du skal returnere routeren, må du gerne kontakte os.

  5. Person 2 får en mail med ordrebekræftelse og nyt kundenummer samt en velkomstmail med en dato, hvor internettet er klar.

    Er online datoen langt ude i fremtiden? Så kan du kontakte os så kan vi prøve at finde en tidligere dato i systemet.

Se også

Har du brug for hjælp? Spørg vores chatbot Hibot. Har du brug for hjælp? Spørg vores chatbot Hibot.

Brug for hjælp?
Spørg HiBot
Spørg vores
chat-assistent,

eller chat med
en medarbejder