Den første regning indeholder flere perioder

    Den første regning indeholder både:

  • Perioden fra den dato, dit internet er klar (onlinedato) og resten af den første måned.

  • Den efterfølgende måned.

Grafik der illustrerer hvor man kan skifte profil.

Som Hiper-kunde betaler du altid en måned forud

Når den første regning er betalt, betaler du månedsvis forud, så du hver måned får en regning på det beløb, som forbindelsen koster. Du bliver opkrævet på det betalingskort, du har registreret.

Første regning dækker både 1. og 2. måned

Den indeholder også betaling for evt. oprettelse, forsendelse af udstyr og teknikerbesøg.

Hvornår modtager jeg min regning?

Du modtager din første regning på mail tidligst 14 dage før din onlinedato.

Hvornår skal jeg betale min første regning?

Du betaler den første regning 5 dage efter, du har modtaget den på mail. Er dit internet klar inden for 9 dage, trækker vi pengene kort efter du er blevet oprettet. Du betaler inden internettet er klar, da vi har omkostninger ifm. at oprette din forbindelse og sende udstyret til dig. Vi tager derfor en betaling, som hjælper os til at holde prisen for selve bredbåndsforbindelsen på et minimum.

Min onlinedato er blevet rykket, og jeg har allerede betalt min regning – hvad gør jeg?

Din næste regning bliver automatisk rettet til, hvis din onlinedato rykkes. Det betyder at den næste regning, du modtager, bliver tilpasset til de dage, hvor du rent faktisk kommer til at have internet.

Anden regning

Hvorfor skal jeg allerede betale igen, når jeg lige har betalt?

På første regning betaler du for din 1. og 2. måned. Anden regning modtager du den efterfølgende 1. i næste måned, og den indeholder den kommende måned. F.eks. hvis dit internet er klar d. 12. oktober, dækker din første regning fra 12. oktober og resten af oktober samt hele november. Du modtager anden regning d. 1. november og den dækker december – du betaler nemlig en måned forud.

Min regning ser “forkert” ud

Har du fået en ny hastighed?

Hvis du ændrer din hastighed og det påvirker din abonnementspris, bliver din regning automatisk tilrettet på efterfølgende regning.

Kampagnepris

Kampagnen gælder fra onlinedato og xxx måneder frem. Hvis din kampagne udløber midt november, vil du opkræve normalt abonnementspris på den foregående regning.

Prisændringen for din kampagne udløber, og du skal derfor opkræves forud for den normale abonnementspris.

Mere information om præcise perioder, prisændringer mm. findes i vedhæftet PDF på din regning, som kan findes i Mit Hiper.

Kreditnota

Hvis du modtager en kreditnota, har du penge til gode hos os. En kreditnota er et tilgodehavende og ikke en regning, du skal betale.

Dit tilgodehavende bliver modregnet din næste regning. Hvis du har opsagt dit abonnement, udbetaler vi dit tilgodehavende, så snart vi modtager dit udstyr retur. Hvis du modtager en kreditnota, skal du ikke foretage dig noget.

Du kan se dine kreditnotaer under Regninger på Mit Hiper.

Hvor kan jeg se mine regninger?

Du kan se alle dine regninger på Mit Hiper.

Når du er logget ind på Mit Hiper, trykker du på “Menu” i højre hjørne og derefter på “Regninger”.

På Mit Hiper kan du få et overblik over alle dine regninger, fremtidige betalinger og dit tilgodehavende.

Du kan se og downloade dine regninger og kreditnotaer ved at trykke på pilen ud for hver enkelt regning. Så kan du se perioden og prisen på hver enkelt regning.

    På Mit Hiper kan du se:

  • Alle dine regninger

  • Dit tilgodehavende

  • Hvornår vi trækker din næste regning

Grafik der illustrerer regninger vist på Mit Hiper.

Har du ikke en bruger?

Du kan oprette en bruger ved at indtaste din email-adresse her. Så får du en mail, hvor du kan oprette en ny bruger.

Se også