Du kan betale din regning på Mit Hiper ved at trykke på den røde notifikation om, at du har en ubetalt regning.

Bliver din betaling stadig afvist, kan du tjekke nedenstående:

Er der ikke dækning på kortet?

Sørg for at der er dækning på kortet. Har du tilkoblet et nyt kort, skal du tjekke at det er aktivt.

Har du flere abonnementer?

Tjek at betalingskortet er tilføjet på alle abonnementerne i Mit Hiper. Det nye kort skal opdateres på alle abonnementer.

Grafik der illustrerer hvor man kan skifte profil.

Har du mistet eller fået spærret dit kort?

Kontakt os hurtigst muligt. Vi finder en løsning og rykker din regning, så du undgår rykkere.

Se også

Har du brug for hjælp? Spørg vores chatbot Hibot. Har du brug for hjælp? Spørg vores chatbot Hibot.

Brug for hjælp?
Spørg HiBot
Spørg vores
chat-assistent,

eller chat med
en medarbejder