Hvis du skal flytte og vil tage dit internet med, skal du sende en mail til kundeservice@hiper.dk med nedenstående informationer. Send mailen fra mailadressen, som er registreret på dit abonnement på din fraflytningsadresse. Send disse informationer til os i mailen:

  • Din nuværende adresse.

  • Din kommende adresse.

  • Dato hvor du fraflytter nuværende adresse (og dato for lukningen af internettet på din nuværende adresse hvis forskellig fra fraflytningsdatoen)

  • Dato hvor du flytter til ny adresse (hvis forskellig fra datoen du fraflytter nuværende adresse).

  • Hvilket produkt du ønsker på din nye adresse.

    • Du kan tjekke tilgængelige produkter ved at slå din adresse op.

    • Det er ikke sikkert, at du kan få samme produkt som i dag, da produkterne varierer afhængig af adressen.

Sådan flytter du dit internet til din nye adresse

  1. Send en mail med ovenstående informationer til kundeservice@hiper.dk.

  2. Vi opretter et nyt abonnement på din nye adresse.

  3. Du får en ordrebekræftelse på dit nye abonnement.

  4. Vi opsiger dit nuværende produkt på din gamle adresse.

  5. Du får en mail om, at du har opsagt dit gamle abonnement.

    • Har du aftalt med os, at du tager din nuværende router med til den nye adresse, kan du ignorere, hvis der står i mailen, at du skal returnere den.

  6. Installationsprocessen for dit nye produkt starter – du får en mail med den endelige dato for, hvornår internettet på din nye adresse er klar.

Tjek hvad du kan få på din nye adresse

Brug søgefeltet herunder for at se hvilken forbindelse og hastighed vi kan tilbyde dig. Du kan både bruge det som ny eller eksisterende kunde.

    Søgningen fejlede - klik her for at indtaste din adresse direkte.

    Se også

    Har du brug for hjælp? Spørg vores chatbot Hibot. Har du brug for hjælp? Spørg vores chatbot Hibot.

    Brug for hjælp?
    Spørg HiBot
    Spørg vores
    chat-assistent,

    eller chat med
    en medarbejder