• Måske er der driftsforstyrrelser i dit område – tjek vores driftstatus.
  • Det er måske en kliché, men har du prøvet at genstarte dit bredbåndsudstyr?
  • Tjek om dit bredbåndsudstyr er tændt. Se om knappen POWER (strøm til/fra) på bagsiden af udstyret er trykket ned (ON).
Har du bredbånd via fiber?

Tjek om kablet fra fiberboksen er tilsluttet til PON-porten i mediekonverteren. Se derefter om kablet fra mediekonverterens LAN-port er tilsluttet rigtigt i WAN-porten på routeren.

Læs mere om bredbånd via fiber.

Har du bredbånd via kabel-tv-stik?

Tjek om kablet med gevindstik er tilsluttet fra dit bredbåndsudstyr og hen til dit kabel-tv-stik på væggen.

Læs mere om bredbånd via kabel-tv-stik.

Har du bredbånd via telefonstik?

Tjek om det grå telefon/DSL-kabel fra bredbåndsudstyrets grå DSL-port er tilsluttet dit firkantede telefon/KAP-stik på væggen.

Læs mere om bredbånd via telefonstik.

Du kan også ringe på 8877 2000 eller skrive til os, så kigger vi på din forbindelse.

Se også