- Måske er der driftsforstyrrelser i dit område – tjek vores driftstatus.
- Det er måske en kliché, men har du prøvet at genstarte dit bredbåndsudstyr?
- Tjek om dit bredbåndsudstyr er tændt. Se om knappen POWER (strøm til/fra) på bagsiden af udstyret er trykket ned (ON).
Mit internet virker ikke
Har du bredbånd via fiber?
Har du bredbånd via kabel-tv-stik?
Har du bredbånd via telefonstik?
Tjek om kablet fra fiberboksen er tilsluttet til PON-porten i mediekonverteren. Se derefter om kablet fra mediekonverterens LAN-port er tilsluttet rigtigt i WAN-porten på routeren.
Tjek om kablet med gevindstik er tilsluttet fra dit bredbåndsudstyr og hen til dit kabel-tv-stik på væggen.
Tjek om det grå telefon/DSL-kabel fra bredbåndsudstyrets grå DSL-port er tilsluttet dit firkantede telefon/KAP-stik på væggen.
Du kan også ringe på 8877 2000 eller skrive til os, så kigger vi på din forbindelse.